AANMELDEN (DETACHEREN)
AANMELDEN
Na aanmelding, ontvang je een uitnodigingsmail voor ons systeem. Om compleet te zijn, vragen we je de volgende documenten te uploaden in het systeem. Door deze documenten aan ons aan te leveren gaan we ervan uit dat je akkoord gaat met onze privacy verklaring
Heb je niet alle formulieren die op deze lijst staan? Contacteer ons en we sturen ze naar je toe.
1. Verplicht Actueel en bijgewerkt cv , handgeschreven en ingevulde formulieren worden niet geaccepteerd.
2. Verplicht Diploma’s plus uittreksel van je diploma uit het DUO register (na 2007) op te vragen via de volgende link: https://duo.nl/particulier/uittreksel-diplomagegevens-downloaden.jsp. Een afbeelding of screenshot is niet rechtsgeldig.
3. Certificaten (zoals certificaat vaardigheden, certificaat medicatie, BHV etc.)
4. Verplicht Bevoegd en bekwaamheid verklaring invullen, deze kan je vinden in je profiel onder door bemiddelaar gepubliceerde documenten. Graag alle vakjes beantwoorden bij bevoegd én bekwaam
5. Verplicht VOG (verklaring omtrent gedrag niet ouder dan 3 maanden (wettelijk verplicht). Mocht je een nieuwe VOG nodig hebben dan kunnen wij deze aanvragen voor je. Stuur dan een mail naar backoffice@nexuszorg.nl . De kosten komen voor jouw rekening;
6. Kopie bankpasje met bedrijfsnaam volgens de KvK voor het opstellen van je factuur.
7. Verplicht Gehele polis van de BAV (beroepsaansprakelijkheidsverzekering); met een looptijd van het huidige jaar
8. Verplicht Certificaat van het abonnement Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg (WKKGZ), bijv. via Solopartners); met een looptijd van het huidige jaar. Een betaalbewijs is niet voldoende.
9. BIG registratie (herregistratie) vanaf VP-4; Het officiële document. Een screenshot met QR code is niet voldoende, daar staat geen looptijd op.
10. Multiflexx inschrijfformulier. Deze is nodig voor het verkrijgen van inloggegevens van het portaal om je gewerkte uren te kunnen registreren, in het geval de instelling hiervan gebruik maakt. Formulier downloaden via de volgende link: Inschrijfformulier Zzp 2023-01.docx. Vergeet niet je IBAN, BTW nummer, handtekening in te vullen en je bent btw vrijgesteld.
11. Verplicht 2 Referenties Voorzien van naam, functie en telefoonnummer.
Als je hierbij hulp nodig hebt, bel ons gerust: 0611232572 of 0611885995 of mail backoffice@nexuszorg.nl
Na aanmelding, ontvang je een uitnodigingsmail voor ons systeem. Om compleet te zijn, vragen we je de volgende documenten te uploaden in het systeem. Door deze documenten aan ons aan te leveren gaan we ervan uit dat je akkoord gaat met onze privacy verklaring
Heb je niet alle formulieren die op deze lijst staan? Contacteer ons en we sturen ze naar je toe.
1. Verplicht Actueel en bijgewerkt cv , handgeschreven en ingevulde formulieren worden niet geaccepteerd.
2. Verplicht Diploma’s plus uittreksel van je diploma uit het DUO register (na 2007) op te vragen via de volgende link: https://duo.nl/particulier/uittreksel-diplomagegevens-downloaden.jsp. Een afbeelding of screenshot is niet rechtsgeldig.
3. Certificaten (zoals certificaat vaardigheden, certificaat medicatie, BHV etc.)
4. Verplicht Bevoegd en bekwaamheid verklaring invullen, deze kan je vinden in je profiel onder door bemiddelaar gepubliceerde documenten. Graag alle vakjes beantwoorden bij bevoegd én bekwaam
5. Verplicht VOG (verklaring omtrent gedrag niet ouder dan 3 maanden (wettelijk verplicht). Mocht je een nieuwe VOG nodig hebben dan kunnen wij deze aanvragen voor je. Stuur dan een mail naar backoffice@nexuszorg.nl . De kosten komen voor jouw rekening;
6. Kopie bankpasje met bedrijfsnaam volgens de KvK voor het opstellen van je factuur.
7. Verplicht Gehele polis van de BAV (beroepsaansprakelijkheidsverzekering); met een looptijd van het huidige jaar
8. Verplicht Certificaat van het abonnement Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg (WKKGZ), bijv. via Solopartners); met een looptijd van het huidige jaar. Een betaalbewijs is niet voldoende.
9. BIG registratie (herregistratie) vanaf VP-4; Het officiële document. Een screenshot met QR code is niet voldoende, daar staat geen looptijd op.
10. Multiflexx inschrijfformulier. Deze is nodig voor het verkrijgen van inloggegevens van het portaal om je gewerkte uren te kunnen registreren, in het geval de instelling hiervan gebruik maakt. Formulier downloaden via de volgende link: Inschrijfformulier Zzp 2023-01.docx. Vergeet niet je IBAN, BTW nummer, handtekening in te vullen en je bent btw vrijgesteld.
11. Verplicht 2 Referenties Voorzien van naam, functie en telefoonnummer.
Als je hierbij hulp nodig hebt, bel ons gerust: 0611232572 of 0611885995 of mail backoffice@nexuszorg.nl
Het NexusZorg team ondersteunt je op de volgende manier:
Om officieel ingeschreven te staan bij ons vragen we je dit intake formulier in te vullen en ons de gevraagde documenten te uploaden in ons systeem of te mailen naar backoffice@nexuszorg.nl. De rest van de administratie doen wij voor je.
Om officieel ingeschreven te staan bij ons vragen we je dit intake formulier in te vullen en ons de gevraagde documenten te uploaden in ons systeem of te mailen naar backoffice@nexuszorg.nl. De rest van de administratie doen wij voor je.